torstai 6. helmikuuta 2014

Pussihelmat on pop....

Välillä tulen miettineeksi kannattaako blogia enään lainkaan pitää,onko siitä iloa kenellekkään muulle kuin minulle itselle. Minullehan tämä on vähän niinkuin päiväkirja tai portfolio mihin kerään kaikkia mielestäni kivoja tekeleitä vuosien varrelta jotta voin sitten joskus käydä katselemassa mitä on tullut matkan varrella tehtyä ja kuinka taidot on kehittyneet vuosien myötä.

Ainakin siis vielä toistaiseksi blogia pidän ja valmistuneita ompeluksia tänne päivitän sitä mukaa kun jotain uutta päivitettävää valmiiksi tulee :)

Tässä nyt muutamia viime aikoina valmistuneita ompeluksia,kaikki kaavat on jotain omia sovelluksia joten kootkin on jotain vähän sinnepäin :D


Pussihelmaiset tunikat jotakuinkin kokóa 98/104cm,pussittavaan helmaan kyllästyessään näistä saa helposti liehuhelmaisia nyppäämällä helman kuminauhan pois.


Ek:n ronsuista syntyi kiva paita laittamalla koristetasku raitaisesta trikoosta ,tässäkin koko noin 98/104cm



Ritaritrikoon jämistä tuli mielestäni ihan kiva peruspaita kun siihen yhsisti tuon oranssin raitatrikoon.


2 kommenttia:

  1. Hauskoja yhdistelmiä ja hyvin samanlaisia ajatuksia, kuin minulla. Minä ajattelen, että sitten joskus näitä on kiva katsella ja muistella =)

    VastaaPoista
  2. Hyvältä näyttää, tuo erikuosinen hiha piristää kivasti.

    Mä pidän blogia juurikin siksi että voin itse katsella sieltä mitä on tullut tehtyä ja miten olen kehittynyt. Jo nyt on kiva katsella vaikka vuoden takaisia ompeluksia saati sitten vuosien päästä :)

    VastaaPoista

Kaunis kiitos kommentistasi <3